Buletin informativ Legea 544/2001
a) Actele normative ( vizualizează aici legislaţia ) care reglementează organizarea si funcţionarea Primăriei Orașului Nădlac
b) Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al Primăriei Orașului Nădlac
b2) Regulamentul de organizare si funcţionare – aprobat prin H.C.L. 66/2018;
b3) Programul de funcţionare – Vizualizează programul aici
c) Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primăriei Orașului Nădlac şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor de interes public.
Conducerea Primariei Orașului Nădlac
dl. Mărginean Ioan-Radu – Primar
dl. Vaș Ladislau – Viceprimar
d-l Gros Alexandru – Secretarul Orașului Nădlac
Persoane responsabile cu difuzarea informatiilor de interes public:
Legea 544/2001 – Szidor Iana – inspector
d) Coordonatele de contact
Denumire: Primăria Orașului Nădlac
Sediul: Nădlac str. 1 Decembrie nr. 24
Telefon: Centrala – 0257 474844
E-mail: office@primaria-nadlac.ro
Site : www.primaria-nadlac.ro
e) Sursele financiare, bugetul si bilanţul contabil contabil se pot consulta la sediul instituţiei
f) Programele si strategiile proprii : Strategia de Dezvoltare Locală a Orașului Nădlac
g) Lista cuprinzând documentele de interes public
Informaţiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public:
– Actele normative care reglementează organizarea si funcţionarea Primăriei Orașului Nădlac;
– Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al Primăriei Orașului Nădlac;
– Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primăriei Orașului Nădlac, si ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice
– Coordonatele de contact ale Primariei Orașului Nădlac respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet
– Sursele financiare, bugetul si bilanţul contabil
– Programele si strategiile proprii, alte documente publicate pe site-ul instituţiei
– Lista documentelor produse si/sau gestionate, potrivit legii
– Modalitaţile de contestare a deciziei autoritaţii sau a instituţiei publice in situaţia in care persoana se considera vatamata in privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.
h) Lista cuprinzând categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
– dispoziţii ale primarului
– proiecte de hotărâri
– instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare
– note de discuţii
– referate de aprobare
– fise de audienţa
– protocoale
– rapoarte
– studii
– analize
– prognoze
– proiecte de strategii
– scrisori sau adrese
– materiale de specialitate
– fise de proiect
– contracte de achiziţie publica
– procese-verbale
– adrese
– observaţii si propuneri
– avize
– planuri urbanistice de detaliu sau zonale
– planul urbanistic general
– certificate de urbanism si autorizaţii de construire/desfiinţare
– autorizaţii pentru activitaţi independente (asociaţii familiale, persoane fizice), autorizaţii taxi, autorizaţii de funcţionare si avize pentru orarul de funcţionare
– autorizaţii de acces în zone cu restricţii de tonaj
– date de cadastru
– date de stare civilă
i) Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate – sunt prevăzute in art. 21 si 22 din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, si anume:
– reclamaţia administrativă – se depune la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice
– plângerea la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice.
j) Rapoarte privind aplicarea Legii nr. 544/2001 în cadrul Primăriei Orașului Nădlac