Anunț invitație de participare licitație – SERVICII DE CATERING PENTRU ELEVII LICEULUI TEORETIC „JOZEF GREGOR TAJOVSKY” NADLAC, JUDETUL ARAD ÎN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL “MASA SANATOASA” 2025

Nr.1298/06.03.2025

 

INVITAȚIE DE PARTICIPARE

 

                 PRIMARIA ORASULUI NADLAC cu sediu in Nadlac, str.1Decembrie, nr.24, judetul Arad, tel 0257474844 cod fiscal: 3518822, în calitate de autoritate contractantă, va invita sa participati la procedura proprie de atribuire a contractului de achizitie publica avand ca obiect: SERVICII DE CATERING PENTRU ELEVII LICEULUI TEORETIC „JOZEF GREGOR TAJOVSKY” NADLAC, JUDETUL ARAD ÎN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL “MASA SANATOASA”.

 

1.Obiectul contractului: SERVICII DE CATERING

2.Procedura aplicata: Procedura proprie conform Legii nr.98/2016, art.68, alin.1, litera h

3. Cod CPV: 55524000-9 – Servicii de catering pentru scoli

4.Sursade finantare: Programul national„Masa sanatoasa” (PNMS) derulat pe perioada desfășurării cursurilor scolare din anul 2025

5.Durata: 7 luni

6.Valoarea estimata:1.659.800 lei fara TVA

7. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile.

8. Prețul ofertei va fi ferm, nu se actualizează si va fi exprimat in lei

9.Criteriul de atribuire: „cel mai bun raport calitate-pret”

10.Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2025, ora 14

11. Adresa la care se depun ofertele: Registratura Primariei Nadlac, str.1Decembrie nr.24, Nadlac, judetul Arad

12.Ora, data si locul deschiderii ofertelor: ora 15,00, 13.03.2025 la sediul Primariei Nadlac

13.Data limita depunere solicitări clarificari:12.03.2025, ora 12,00

14.Data la care se va răspunde eventualelor solicitări de clarificari:12.03.2025, ora 15,00

15.Oferta depusa trebuie sa cuprinda urmatoarele documente:

Plicul exterior va conține Formularul nr.1 – Scrisoare de înaintare

A.Documente de calificare – in plic sigilat:

Declaratiile se vor completa  de catre ofertanti, terti sustinatori si subcontractanti

– Declaratie privind neîncadrarea in situațiile prevăzute la art. 164 din Legea 98/2016- Formularul nr.2

– Declarațieprivind neîncadrarea in situațiile prevăzute la art. 165 din Legea 98/2016- Formularul nr.3

– Declarație privind neîncadrarea in situațiile prevăzute la art. 167 din Legea 98/2016 –          Formularul 4

– Declarație privind evitarea conflictului de interese(art. 59 și 60 din Legea 98/2016) – Formularul nr.5

– Declaratia Acord cu privire la prelucrarea datelor personale – Formularul nr.13

– Acord de asociereFormularul nr.11 in cazul  depunerii unei oferte in asociere

-Lista subcontractorilor– Formularul 12 in cazul depunerii unei oferte cu subcontractanti

– Declarație privind însușirea cerințelor solicitate prin caietul de sarcini-Formularul nr.9

– Declaraţie privind respectarea reglementărilor obligatorii  în domeniile mediului, social si al relatiilor de muncă – Formularul nr.10

– Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale – Formularul nr.6

– Autorizatia sanitar-veterinara emisa de Directia Sanitar veterinara si Siguranta Alimentelor pentru locația producției de hrană

– Autorizatia sanitar-veterinara emisa de Directia Sanitar veterinara si Siguranta Alimentelor pentru mijlocul de transoirt cu care se va transporta hrana

-Certificat de absolvire curs Norme fundamentale de igienă sau echivalent pentru persoanele angajate în producerea li distribuția produselor alimentare

– Certificat de inregistrare la Registrul Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii

– Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF privind plata sumelor datorate bugetului de stat ( certificat care sa ateste lipsa datorilor restante la momentul depunerii)

– Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local (certificat care sa ateste lipsa datoriilor restantela momentul depunerii)

B. Propunerea tehnica- in plic sigilat

– Oferta tehnica -O descriere detailată a metodologiei și a planului de lucru conceput pentru prestarea serviciilor de catering în conformitate cu toate cerințele caietului de sarcini -Formularul nr.8

– Informatii privind activitățile și sarcinile concrete încredințate personalului implicat în îndeplinirea contractului și graficul de timp prevăzut pentru îndeplinirea  activităților pe zi și pe săptamână -Formularul nr.14

-Prezentarea echipamentelor cu care prestatorul va furniza serviciile, echipamentele de rezervă precum și serviciile prestate  vor fi conforme legislației române în vigoare.

C.Propunerea financiara – in plic sigilat

– Formularul de oferta – formularul nr.7 cu Anexele 1 si 2

16.Documentatia de atribuire este publicata pe site-ul propriu: www.primaria-nadlac.ro

17.Limba de elaborare a ofertei: limba romana.

18.Informatii suplimentare sau solicitările de clarificări se transmit pe adresa:horvath.elena@primaria-nadlac.ro

Caiet de sarcini

Modele de formulare

Clarificari

Primar

                                                         Onea Mircea Laurențiu

 



Sari la conținut