Concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de execuție – CONSILIER PRINCIPAL – Compartiment urbanism din cadrul Primăriei orașului Nădlac

COMPARTIMENTUL RESURSE UMANE

Nr. _3535_/06.06.2025

ANUNȚ

 

PRIMĂRIA ORAŞULUI NĂDLAC, Jud.Arad, în conformitate cu prevederile art.VII din OUG.nr.115/2023 – alin.(3) și art.VII alin.(70)/XI din OUG.nr.121/2023 privind modificarea și completarea Codului administrativ, organizează concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de execuție –  CONSILIER PRINCIPAL – Compartiment urbanism din cadrul Primăriei orașului Nădlac  în conformitate cu prevederile :

  • 465 (1) si alin.(4), art.466 alin. (2) lit.a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
  • VII din O.U.G. nr.115/2023 – alin.(2) lit.a) și art.VII alin.(3) – (41) din O.U.G. nr.121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ
  • 21, 26 și 29 din H.G.611/2008 modificat de H.G.1173/2008, pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici.

 

Concursul se va desfășura la Primăria orașului Nădlac, cu sediul în str.1 Decembrie nr.24            Calendarul concursului :

  1. publicarea concursului se va asigura începând cu data de 23.06.2025 pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici și pe site-ul Primăriei orașului Nădlac, jud.Arad
  2. selecția dosarelor – în termen de maxim 24 de ore de la data expirării termenului de depunere a dosarelor
  3. proba scrisă07.2025, ora 11,00
  4. interviul în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise

Termenul de depunere al dosarelor

Dosarele se depun de către candidați la registratura Primăriei orașului Nădlac, jud.Arad, în termen de 20 zile calendaristice de la data publicării anunțului la avizierul Primăriei Nădlac și pe pagina de internet a instituției : 23.06.2025 – 14.07.2025

      Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână .

Condiții de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice vacante de execuție de Consilier clasa I, grad profesional principal în cadrul Cmpartimentului urbanism:

  • Candidații trebuie să îndeplinescă condițiile prevăzute de art.465 alin.(1) și alin.(2) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Condiţii specifice de participare la concurs:

  • să fie absolvent de studii superioare finalizate cu diplomă de licență Facultatea Construcții : în domeniul de studii INGINERIA INSTALAȚIILOR
  • cunoștințe minime de operare pe calculator
  • Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice :
  • Vechime 5 ani

 

 

Coordonate contact :   Sinca Anca Stela – Compartiment resurse umane și salarizare

inspector superior

nr.tel.; 0257 474 844

email:sinca.anca@primaria-nadlac.ro

 

Bibliografie și tematică

 

  1. Constituţia României, republicată;

2.Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

4.Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

 

  1. Legea nr.50/1991, republicată și actualizată, privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, cu modificările și completările ulterioare; integral

cu tematica Legea nr.50/1991, republicată și actualizată, privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, cu modificările și completările ulterioare; integral

 

  1. H.G. NR.273/1994, actualizată, privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare; integral

cu tematica H.G. NR.273/1994, actualizată, privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare; integral

 

Dosarul de concurs conţine, în mod obligatoriu:

 

  1. a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;
  2. b) copia cărţii de identitate;
  3. c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
  4. d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
  5. e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
  6. f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
  7. g) cazierul judiciar;
  8. h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
  9. i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

 

 

Condiții de ocupare a unei funcții publice potrivit art. 465 din Codul administrativ

 

(1) Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

  1. a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
  2. b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
  4. d) are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de

sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;

  1. f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice –( conform anuntului de concurs);
  2. g) dovedeşte prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecţionări sau

specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice;

g indice 1) are cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, nivel utilizator începător; (nu se aplică funcţiilor publice vacante şi temporar vacante care se ocupă prin concurs organizat în condiţiile prevăzute la art. VII şi art. XV din OUG nr. 121/2023)

g indice 2) îndeplineşte condiţia de ocupare a postului referitoare la obţinerea unui aviz sau a unei

autorizaţii, în condiţiile legii, în situaţia în care pentru funcţia publică respectivă este prevăzută ca obligatory această condiţie de ocupare a postului, justificată de îndeplinirea unor atribuţii care necesită un astfel de aviz sau autorizaţie;

  1. h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra

autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

  1. i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în

executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

  1. j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  2. k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
  3. l) i s-a aplicat una dintre modalităţile de ocupare a funcţiilor publice prevăzute la art. 466 alin. (2).

(2) Condiţia de ocupare a funcţiei publice prevăzută la alin. (1) lit. g2) se îndeplineşte în termenele şi condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

(3) Pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere, candidaţii trebuie să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr.199/2023.

 

PRIMAR

     MIRCEA LAURENȚIU ONEA



Sari la conținut