Raport anual privind transparanța decizională aferent anului 2023

INDICATORI cod RĂSPUNS
Procesul de elaborare a actelor normative
1. Numărul proiectelor de acte normative adoptate în 2023 A1 3
2. Numărul proiectelor de acte normative care au fost anunţate în mod public A2 3
    Dintre acestea, au fost anunţate în mod public:
  1. pe site-ul propriu
A2_1 3
  1. prin afişare la sediul propriu
A2_2 3
  1. prin mass-media
A2_3 3
  1. 3. Numărul de cereri primite pentru furnizarea de informaţii referitoare la proiecte de acte normative
A3 0
Din care, solicitate de:
     a. persoane fizice A3_1 0
     b. asociaţii de afaceri sau alte asociaţii legal constituite A3_2 0
3.1. Numărul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor interesate luate în evidență conform art. 52 din Ordonanța Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările și completările ulterioare A3.1
4. Numărul proiectelor transmise persoanelor fizice care au depus o cerere pentru primirea informaţiilor referitoare la proiectul de act normativ A4 0
5. Numărul proiectelor transmise asociaţiilor de afaceri şi altor asociaţii legal constituite A5 0
6. Numărul persoanelor responsabile pentru relaţia cu societatea civilă care au fost desemnate A6 1
6.1. Precizări cu privire la modalitatea de desemnare și eventualul cumul de atribuții A6_1  Dispoziția primarului
6.2. Precizări cu privire la înființarea structurii pentru relația cu mediul asociativ conform prevederilor art. 51 din Ordonanța Guvernului nr. 26/2000, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările și completările ulterioare A_2
7. Numărul total al recomandărilor primite A7 4
7.1 Dintre acestea, care este ponderea recomandărilor primite în format electronic/on-line A7_1 0
8. Numărul total al recomandărilor incluse în proiectele de acte normative A8 0
8.1. Numărul total al comunicărilor de justificări scrise cu motivarea respingerilor unor recomandări A8_1 0
8.2. Numărul proiectelor de acte normative pentru care au fost acceptate recomandări A8_2 0
8.3. Numărul proiectelor de acte normative pentru care nu a fost acceptată nicio recomandare A8_3 4
9. Numărul total al întâlnirilor de dezbatere publică organizate A9 0
9.1. Dintre acestea, câte au fost organizate la inițiativa:    
a.)   unor asociații legal constituite A9_1 0
b.)   unor autorități publice A9_2 0
c.)   din propria inițiativă A9_3 0
INDICATORI cod RĂSPUNS
10. Numărul proiectelor de acte normative adoptate în anul 2023 fără a fi obligatorie consultarea publică (au fost adoptate în procedură de urgenţă sau conţin informaţii exceptate) A10 0
10.1. Numărul proiectelor de acte normative anunțate în mod public și neadoptate A10_1 0
11. Numărul versiunilor îmbunătățite ale proiectelor de acte normative care au fost publicate A11 0
12. Numărul versiunilor finale adoptate ale actelor normative care au fost publicate A12 3
A.   Procesul de luare a deciziilor
1. Numărul total al şedinţelor publice (stabilite de instituţia publică) B1 26
2. Numărul şedinţelor publice anunţate prin:
               a. afişare la sediul propriu B2_1 26
               b. publicare pe site-ul propriu B2_2 26
               c. mass-media B2_3 0
3. Numărul estimat al persoanelor care au participat efectiv la şedinţele publice (exclusiv funcţionarii) B3 50
4. Numărul şedinţelor publice desfăşurate în prezenţa mass-mediei B4 0
5. Numărul total al observaţiilor şi recomandărilor exprimate în cadrul şedinţelor publice B5 0
6. Numărul total al recomandărilor incluse în deciziile luate B6 0
7. Numărul şedinţelor care nu au fost publice, cu motivaţia restricţionării accesului:
               a. informaţii exceptate B7_1 0
               b. vot secret B7_2 0
               c. alte motive (care?) B7_3 0
8. Numărul total al proceselor-verbale (minuta) şedinţelor publice B8 26
9. Numărul proceselor-verbale (minuta) făcute publice B9 26
C. Cazurile în care autoritatea publică a fost acţionată în justiţie în 2023
1. Numărul acţiunilor în justiţie pentru nerespectarea prevederilor legale privind transparenţa decizională intentate administraţiei publice:
               a. rezolvate favorabil reclamantului C1_1 0
               b. rezolvate favorabil instituţiei C1_2 0
               c. în curs de soluţionare C1_3 0
D. Afișare standardizată
1. Precizați dacă pe site-ul autorității/instituției există secțiunea „Transparență decizională” (DA/NU) D_1 DA
2. Precizați dacă în secțiunea „Transparență decizională” pe site-ul autorității/instituției publice se regăsesc toate informațiile și documentele prevăzute de art. 7 alin. (2), alin. (10) lit. a) și d) și alin. (11) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizonală în administrația publică, republicată, cu modificările ulterioare (DA/NU) D_2 DA
E. Aprecierea activității
1.  Evaluați activitatea proprie: satisfăcătoare/bună/foarte bună E_1 FOARTE BUNĂ
2. Evaluați resursele disponibile E_2 FOARTE BUNE
3. Evaluați colaborarea cu direcțiile de specialitate E_3 BUNE
F. Evaluarea proprie a parteneriatului cu cetățenii și asociațiile legal constituite ale acestora
1. Evaluați parteneriatul cu cetățenii și asociațiile legal constituite ale acestora: satisfăcătoare/bună/foarte bună F_1 BUNĂ
2. Dificultăți întâmpinate în procesul de organizare a consultării publice F_2 NU ESTE CAZUL
3.   Punctele considerate necesar a fi îmbunătățite la nivelul autorității/instituției pentru creșterea eficienței consultărilor publice F_3 NU ESTE CAZUL
INDICATORI cod RĂSPUNS
4. Măsurile luate pentru îmbunătățirea procesului de consultare publică F_4 NU ESTE CAZUL

G. Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă la nivelul autorității sau instituției

 

 

SZIDOR IANA

 



Sari la conținut