Raport anual privind transparanța decizională aferent anului 2024

RAPORT ANUAL privind transparența decizională pentru anul 2024

INDICATORI
cod
RĂSPUNS
A.    Procesul de elaborare a actelor normative
1. Numărul proiectelor de acte normative adoptate în 2024
A1
4
2. Numărul proiectelor de acte normative care au fost anunţate în mod public
A2
4
    Dintre acestea, au fost anunţate în mod public:
  1. pe site-ul propriu
A2_1
4
  1. prin afişare la sediul propriu
A2_2
4
  1. prin mass-media
A2_3
4
3. Numărul de cereri primite pentru furnizarea de informaţii referitoare la proiecte de acte normative
A3
0
Din care, solicitate de:
     a. persoane fizice
A3_1
0
     b. asociaţii de afaceri sau alte asociaţii legal constituite
A3_2
0
3.1. Numărul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor interesate luate în evidență conform art. 52 din Ordonanța Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările și completările ulterioare
A3.1
0
4. Numărul proiectelor transmise persoanelor fizice care au depus o cerere pentru primirea informaţiilor referitoare la proiectul de act normativ
A4
0
5. Numărul proiectelor transmise asociaţiilor de afaceri şi altor asociaţii legal constituite
A5
0
6. Numărul persoanelor responsabile pentru relaţia cu societatea civilă care au fost desemnate
A6
1
6.1. Precizări cu privire la modalitatea de desemnare și eventualul cumul de atribuții
A6_1
 Dispoziția primarului
6.2. Precizări cu privire la înființarea structurii pentru relația cu mediul asociativ conform prevederilor art. 51 din Ordonanța Guvernului nr. 26/2000, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările și completările ulterioare
A6_2
7. Numărul total al recomandărilor primite
A7
0
7.1 Dintre acestea, care este ponderea recomandărilor primite în format electronic/on-line
A7_1
0
8. Numărul total al recomandărilor incluse în proiectele de acte normative
A8
0
8.1. Numărul total al comunicărilor de justificări scrise cu motivarea respingerilor unor recomandări
A8_1
0
8.2. Numărul proiectelor de acte normative pentru care au fost acceptate recomandări
A8_2
0
8.3. Numărul proiectelor de acte normative pentru care nu a fost acceptată nicio recomandare
A8_3
0
9. Numărul total al întâlnirilor de dezbatere publică organizate
A9
0
INDICATORI
cod
RĂSPUNS
9.1. Dintre acestea, câte au fost organizate la inițiativa:
0
a.)   unor asociații legal constituite
A9_1
0
b.)   unor autorități publice
A9_2
0
c.)   din propria inițiativă
A9_3
0
10. Numărul proiectelor de acte normative adoptate în anul 2024 fără a fi obligatorie consultarea publică (au fost adoptate în procedură de urgenţă sau conţin informaţii exceptate)
A10
0
10.1. Numărul proiectelor de acte normative anunțate în mod public și neadoptate
A10_1
0
11. Numărul versiunilor îmbunătățite ale proiectelor de acte normative care au fost publicate
A11
0
12. Numărul versiunilor finale adoptate ale actelor normative care au fost publicate
A12
4
B.    Procesul de luare a deciziilor
1. Numărul total al şedinţelor publice (stabilite de instituţia publică)
B1
27
2. Numărul şedinţelor publice anunţate prin:
               a. afişare la sediul propriu
B2_1
27
               b. publicare pe site-ul propriu
B2_2
27
               c. mass-media
B2_3
0
3. Numărul estimat al persoanelor care au participat efectiv la şedinţele publice (exclusiv funcţionarii)
B3
40
4. Numărul şedinţelor publice desfăşurate în prezenţa mass-mediei
B4
0
5. Numărul total al observaţiilor şi recomandărilor exprimate în cadrul şedinţelor publice
B5
0
6. Numărul total al recomandărilor incluse în deciziile luate
B6
0
7. Numărul şedinţelor care nu au fost publice, cu motivaţia restricţionării accesului:
               a. informaţii exceptate
B7_1
0
               b. vot secret
B7_2
0
               c. alte motive (care?)
B7_3
0
8. Numărul total al proceselor-verbale (minuta) şedinţelor publice
B8
27
9. Numărul proceselor-verbale (minuta) făcute publice
B9
27
C. Cazurile în care autoritatea publică a fost acţionată în justiţie în 2024
1. Numărul acţiunilor în justiţie pentru nerespectarea prevederilor legale privind transparenţa decizională intentate administraţiei publice:
               a. rezolvate favorabil reclamantului
C1_1
0
               b. rezolvate favorabil instituţiei
C1_2
0
               c. în curs de soluţionare
C1_3
0
D. Afișare standardizată
1. Precizați dacă pe site-ul autorității/instituției există secțiunea „Transparență decizională” (DA/NU)
D_1
DA
2. Precizați dacă în secțiunea „Transparență decizională” pe site-ul autorității/instituției publice se regăsesc toate informațiile și documentele prevăzute de art. 7 alin. (2), alin. (10) lit. a) și d) și alin. (11) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizonală în administrația publică, republicată, cu modificările ulterioare (DA/NU)
D_2
DA
E. Aprecierea activității
1.   Evaluați activitatea proprie: satisfăcătoare/bună/foarte bună
E_1
FOARTE BUNĂ
2. Evaluați resursele disponibile
E_2
FOARTE BUNĂ
3. Evaluați colaborarea cu direcțiile de specialitate
E_3
BUNĂ
F. Evaluarea proprie a parteneriatului cu cetățenii și asociațiile legal constituite ale acestora
1. Evaluați parteneriatul cu cetățenii și asociațiile legal constituite ale acestora: satisfăcătoare/bună/foarte bună
F_1
BUNĂ
INDICATORI
cod
RĂSPUNS
2. Dificultăți întâmpinate în procesul de organizare a consultării publice
F_2
NU ESTE CAZUL
3.   Punctele considerate necesar a fi îmbunătățite la nivelul autorității/instituției pentru creșterea eficienței consultărilor publice
F_3
NU ESTE CAZUL
4. Măsurile luate pentru îmbunătățirea procesului de consultare publică
F_4
NU ESTE CAZUL
G. Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă la nivelul autorității sau instituției
SZIDOR IANA

 



Sari la conținut