- 25 martie 2025
- Posted by: Claudiu Iasovics
- Category: Transparenta
Niciun comentariu
RAPORT ANUAL privind transparența decizională pentru anul 2024
INDICATORI |
cod |
RĂSPUNS |
A. Procesul de elaborare a actelor normative |
||
1. Numărul proiectelor de acte normative adoptate în 2024 |
A1 |
4 |
2. Numărul proiectelor de acte normative care au fost anunţate în mod public |
A2 |
4 |
Dintre acestea, au fost anunţate în mod public: |
||
|
A2_1 |
4 |
|
A2_2 |
4 |
|
A2_3 |
4 |
3. Numărul de cereri primite pentru furnizarea de informaţii referitoare la proiecte de acte normative |
A3 |
0 |
Din care, solicitate de: |
||
a. persoane fizice |
A3_1 |
0 |
b. asociaţii de afaceri sau alte asociaţii legal constituite |
A3_2 |
0 |
3.1. Numărul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor interesate luate în evidență conform art. 52 din Ordonanța Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările și completările ulterioare |
A3.1 |
0 |
4. Numărul proiectelor transmise persoanelor fizice care au depus o cerere pentru primirea informaţiilor referitoare la proiectul de act normativ |
A4 |
0 |
5. Numărul proiectelor transmise asociaţiilor de afaceri şi altor asociaţii legal constituite |
A5 |
0 |
6. Numărul persoanelor responsabile pentru relaţia cu societatea civilă care au fost desemnate |
A6 |
1 |
6.1. Precizări cu privire la modalitatea de desemnare și eventualul cumul de atribuții |
A6_1 |
Dispoziția primarului |
6.2. Precizări cu privire la înființarea structurii pentru relația cu mediul asociativ conform prevederilor art. 51 din Ordonanța Guvernului nr. 26/2000, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările și completările ulterioare |
A6_2 |
– |
7. Numărul total al recomandărilor primite |
A7 |
0 |
7.1 Dintre acestea, care este ponderea recomandărilor primite în format electronic/on-line |
A7_1 |
0 |
8. Numărul total al recomandărilor incluse în proiectele de acte normative |
A8 |
0 |
8.1. Numărul total al comunicărilor de justificări scrise cu motivarea respingerilor unor recomandări |
A8_1 |
0 |
8.2. Numărul proiectelor de acte normative pentru care au fost acceptate recomandări |
A8_2 |
0 |
8.3. Numărul proiectelor de acte normative pentru care nu a fost acceptată nicio recomandare |
A8_3 |
0 |
9. Numărul total al întâlnirilor de dezbatere publică organizate |
A9 |
0 |
INDICATORI |
cod |
RĂSPUNS |
9.1. Dintre acestea, câte au fost organizate la inițiativa: |
0 |
|
a.) unor asociații legal constituite |
A9_1 |
0 |
b.) unor autorități publice |
A9_2 |
0 |
c.) din propria inițiativă |
A9_3 |
0 |
10. Numărul proiectelor de acte normative adoptate în anul 2024 fără a fi obligatorie consultarea publică (au fost adoptate în procedură de urgenţă sau conţin informaţii exceptate) |
A10 |
0 |
10.1. Numărul proiectelor de acte normative anunțate în mod public și neadoptate |
A10_1 |
0 |
11. Numărul versiunilor îmbunătățite ale proiectelor de acte normative care au fost publicate |
A11 |
0 |
12. Numărul versiunilor finale adoptate ale actelor normative care au fost publicate |
A12 |
4 |
B. Procesul de luare a deciziilor |
||
1. Numărul total al şedinţelor publice (stabilite de instituţia publică) |
B1 |
27 |
2. Numărul şedinţelor publice anunţate prin: |
||
a. afişare la sediul propriu |
B2_1 |
27 |
b. publicare pe site-ul propriu |
B2_2 |
27 |
c. mass-media |
B2_3 |
0 |
3. Numărul estimat al persoanelor care au participat efectiv la şedinţele publice (exclusiv funcţionarii) |
B3 |
40 |
4. Numărul şedinţelor publice desfăşurate în prezenţa mass-mediei |
B4 |
0 |
5. Numărul total al observaţiilor şi recomandărilor exprimate în cadrul şedinţelor publice |
B5 |
0 |
6. Numărul total al recomandărilor incluse în deciziile luate |
B6 |
0 |
7. Numărul şedinţelor care nu au fost publice, cu motivaţia restricţionării accesului: |
||
a. informaţii exceptate |
B7_1 |
0 |
b. vot secret |
B7_2 |
0 |
c. alte motive (care?) |
B7_3 |
0 |
8. Numărul total al proceselor-verbale (minuta) şedinţelor publice |
B8 |
27 |
9. Numărul proceselor-verbale (minuta) făcute publice |
B9 |
27 |
C. Cazurile în care autoritatea publică a fost acţionată în justiţie în 2024 |
||
1. Numărul acţiunilor în justiţie pentru nerespectarea prevederilor legale privind transparenţa decizională intentate administraţiei publice: |
||
a. rezolvate favorabil reclamantului |
C1_1 |
0 |
b. rezolvate favorabil instituţiei |
C1_2 |
0 |
c. în curs de soluţionare |
C1_3 |
0 |
D. Afișare standardizată |
||
1. Precizați dacă pe site-ul autorității/instituției există secțiunea „Transparență decizională” (DA/NU) |
D_1 |
DA |
2. Precizați dacă în secțiunea „Transparență decizională” pe site-ul autorității/instituției publice se regăsesc toate informațiile și documentele prevăzute de art. 7 alin. (2), alin. (10) lit. a) și d) și alin. (11) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizonală în administrația publică, republicată, cu modificările ulterioare (DA/NU) |
D_2 |
DA |
E. Aprecierea activității |
||
1. Evaluați activitatea proprie: satisfăcătoare/bună/foarte bună |
E_1 |
FOARTE BUNĂ |
2. Evaluați resursele disponibile |
E_2 |
FOARTE BUNĂ |
3. Evaluați colaborarea cu direcțiile de specialitate |
E_3 |
BUNĂ |
F. Evaluarea proprie a parteneriatului cu cetățenii și asociațiile legal constituite ale acestora |
||
1. Evaluați parteneriatul cu cetățenii și asociațiile legal constituite ale acestora: satisfăcătoare/bună/foarte bună |
F_1 |
BUNĂ |
INDICATORI |
cod |
RĂSPUNS |
2. Dificultăți întâmpinate în procesul de organizare a consultării publice |
F_2 |
NU ESTE CAZUL |
3. Punctele considerate necesar a fi îmbunătățite la nivelul autorității/instituției pentru creșterea eficienței consultărilor publice |
F_3 |
NU ESTE CAZUL |
4. Măsurile luate pentru îmbunătățirea procesului de consultare publică |
F_4 |
NU ESTE CAZUL |
G. Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă la nivelul autorității sau instituției |
SZIDOR IANA |